تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش عرصه دیپلماسی، موجب سرافرازی ملت ایران در عرصه های بین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 86
نویسنده : علی

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تدابیر حکیمانه رهبری و تلاش خستگی ناپذیر مجاهدان عرصه دیپلماسی، موجب سرافرازی ملت ایران در عرصه های بین المللی و پیروزی در جنگ دیپلماتیکی که دشمنان به راه انداخته بودند، شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم روز دوشنبه در یادواره چهار هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران‌ در گیلان اظهار داشت: در سال های اخیر و درخصوص مسائل هسته ای، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در راهبری و هدایت مسائل کلان کشور و تلاش خستگی ناپذیر مجاهدان عرصه دیپلماسی، موجب شد جنگ دیپلماتیک که دشمن راه انداخته بود، به نفع جمهوری اسلامی ایران منتهی شود.

وی یادآور شد: در مقطعی که دشمنان به ملت ایران هجوم آورده و میهن را مورد تاخت و تاز خود قرار دادند، شهدا در عرصه جهاد و دفاع از کیان میهن اسلامی مردانه ایستادند و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم خاطرنشان کرد: موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه با درایت و رهبری مقام معظم رهبری، جایگاهی بی بدیل است و ما باید تلاش برای حفظ و اعتلای کشور را از شهدا بیاموزیم.

وی در ادامه گفت: اگر فرهنگ شهادت طلبی و علاقه جوانان ایران اسلامی به شهادت نبود، امروز چیزی از اسلام برای ما باقی نمی ماند و تا زمانی که روحیه شهادت طلبی وجود دارد، دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان را شهدا به ما آموختند، تصریح کرد: کسی که در دوران معاصر این فرهنگ را زنده و زمینه حفظ و ترویج آن را فراهم کرد، بنیانگذار انقلاب اسلامی بود .

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه درس مقاومت را شهدا با پایداری درمقابل دشمنان به ملت شهید پرور ایران آموختند، افزود: عزت و عظمتی که امروز ملت ایران از آن برخوردار است، مرهون فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران است و وظیفه ما در برابر شهدا، حفظ فرهنگ شهادت طلبی است .

وی افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و برای تداوم پیروزی ها و حرکت در مسیر عزت و اعتلای کشور، ولایتمداری و احساس مسئولیت به نظام و ولایت و تلاش برای حفظ و اعتلای کشور را باید از شهدا بیاموزیم .

او در ادامه متذکر شد: اگرچه امروز درگیری فیزیکی با دشمنان نداریم، اما نیازمند حفظ فرهنگ دفاع مقدس بعنوان دژی مستحکم و غیرقابل تسخیر در مقابل متجاوزان و دشمنان هستیم .

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه این فرهنگ به برکت خون شهدا به ما رسیده و می تواند دین، ملت و فرهنگ ما را از گزند دشمنان مصون بدارد، خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام تلاش درجهت زدودن این فرهنگ تلاش می کنند و ما موظف به حفظ آن هستیم .

وی اظهار کرد: عزتی که نصیب جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی شده، به برکت خون شهدا و نیروهای مسلح است و ما با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، نباید اجازه دهیم آسیبی به این مملکت وارد شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان با بیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بخشی از وظایف ما درحفظ و اعتلای فرهنگ جهاد و شهادت است، افزود: یکی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن تجلیل از خانواده شهدا و برگزاری مراسم یادبود آنهاست.




:: برچسب‌ها: عقیدتی، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: